Vad vill du veta om 5:2-dieten?
Trots att det är en relativt ny diet finns det en hel del information. Därför undrar jag vad du vill läsa om när det gäller 5:2. Skriv en kommentar och berätta.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Jag vill gärna ha förslag på mat med riktigt lågt kalorivärde. Så att det blir lättare att planera och att man får något att tugga på även om man "fastar".
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jag tycker andra personers erfarenheter och tankar kring dieten vore intressant att ta del av. Den, som många andra, fungerar inte för alla. Dessutom är tips kring mat (som #1 skriver) bra, speciellt när det kan se lite olika ut för olika personer. En del fastar helt, andra äter bara mindre.
Jag har kört den här dieten i alla år utan att veta om det 😃 och det har fungerat super för mig.
Sajtvärd på Övernaturligt

Jag behöver tips på mat som funkar med lchf eftersom jag äter det sen ett par år tillbaka.

Både recept och hur man kan lägga upp mat och menyer under fastedagarna.
#1 För mig har fläskytterfile(103kcal/100g) och sallad(2st "bistro" från willys) varit en KLIPPA!
Coop har en vitlöksdressing(är okej, inte mer) som bara innehåller 55Kcal/100ml.
Jag skulle absolut använda det om jag åt 5:2!

Önskar en lathund på hur man kommer igång på enklast möjliga vis…
Menyförslag den första tiden, vad som är viktigast att tänka på etc.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#8 Verkade inte funka bra på min iPad men däremot så funkade http://kalorier.se bra.