Vikten efter en och en halv månad
Jag är inte typen som ställer mig på vågen titt som tätt. Det har inte funnits någon poäng. I morse, efter frukosten, gjorde jag det i alla fall. 77 kilo ungefär. Det känns inte som om jag har gjort något ansträngande eller svårt. Jag har fastat två dagar i veckan i ungefär sex veckor. Ingen större ansträngning. Jag tycker att jag känner mig lite smidigare om magen. Det var därför jag vägde mig.
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Grattis till dig 👍
Jag "följer" inte dieten för vikten (eller för att gå ner), utan för att må bra. Jag har varit slarvig nu under mina studier men har tagit tag i det igen. Jag är inte sugen på godis utan dricker mina nyttiga vattendrinkar istället 🙂 Däremot vill jag bevara min vikt.
Sajtvärd på Övernaturligt
🙂 Vad är det för vattendrinkar du dricker?

Jag blandar färsk ingefära, persilja, stjälkselleri och lime i en liter vatten. Jag dricker ungefär 2-3 glas per dag.
1-2cm skivad ingefära
3 skivor lime
1/2 deciliter färsk persilja (lagom att ta en nypa med handen bara)
1 stjälk skivad selleri
1 liter vatten
Detta sätter igång fettförbränningen, ökar immunförsvaret och hjälper (mig) att minska sötsuget.
Kör du det i en mixer så att det blir som någon sorts lös smoothie då?

Nej nej, som vanligt dricksvatten, som om du lägger gurka, citron, apelsin eller vad som helst i vattnet. Nyttigt för hela familjen 🙂
Jaha. 🙂

#5 men vilket bra tips! Själv dricker jag gärna basiska örtteer.