Annons:
Etikett5-2-dieten
Läst 2166 ggr
Angelfish
10/5/14, 12:11 PM

Börjat med 5:2

Hej.

Började i veckan med 5:2 och hade mina 2 första fastedagar i måndags och torsdag. Det gick faktiskt bättre än vad jag trott.

Eftersom jag vill göra det lätt för mig och inte orkar räkna så tänker jag köra med ägg och lite smör.

Totalt äter jag 4 ägg och lite smör, 10-30 g kanske, fördelat på 3 måltider. 1 kokt ägg  nångång på fm/mitt på dan, 1 kokt ägg nångång på em och så äggröra på 2 ägg och lite smör på kvällen. Dryck under dagen är vatten.

Hur ser det upplägget ut?

Annons:
Niklas
10/13/14, 11:05 AM
#1

Det viktigaste är vad som fungerar för dig. Känns det bra så är det bra. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Angelfish
2/28/15, 6:20 PM
#2

Liten uppdatering.

Har gått ner ca 10 kg, från ca 98 kg till ca 86-87 kg. Har stått stilla i vikt ett tag nu men det beror nog ganska mycket på att jag var sjuk en vecka och sen inte kommit igång med 5:2 igen. 

Men är glad för dom 10 kg som hitills försvunnit.  🥳

[gossi15]
3/12/15, 7:10 PM
#3

#2 hur länge har du kört 5:2?

Angelfish
3/12/15, 7:59 PM
#4

Jag började i oktober och körde till januari nångång sen av olika orsaker slutade jag med det men har precis börjat med det igen.

Vattnadal
4/21/15, 1:57 PM
#5

Jag har gått ner från 78 till 68 från juni till april. Började med flera mål, äter nu oftast ris eller potatis för ca 200 kcal och vit fisk för ca 100 kcal till middag vid 19.30, och en frukt eller knäckebröd för resterande när jag tittar på TV. Funkar fint. 

Går åt en del te, särskilt som idag, då jag fryser, har lite ont i huvudet och det är dåligt med kunder på jobbet…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: